søndag 29. januar 2012

Reisecup 2012

Reisecup i år blir til Kristiansund i tidsrommet 20. - 22. april. Vi oppfordrer så mange foreldre som mulig til å være med i år, da laget vil ha redusert antall trenere med på turen. Noen rom er tilgjengelige via SIF, se egen mail om dette. Samtidig må vi ha foreldre som ligger sammen med jentene på skole, si ifra til meg om hvem som kan gjøre det. Blir det ikke noen spm melder seg, så må jeg lage en rotasjonsliste på de foreldrene som er med. Reise vil som vanlig skje med buss t/r, mer detaljer og info kommer så snart de er på plass. For å vite hvor mange lag i kan stille (muligens et mix-lag i tillegg til eget) må jeg ha en tilbakemelding innen fredag 3. februar. Denne fristen gjelder også for booking av hotellrom.

6 kommentarer:

  1. Nora skal være med på reisecup.

    Tonje

    SvarSlett
  2. Dina skal være med på kristiansund-cup :-)
    Anders

    SvarSlett
  3. An-Elise blir med!-)
    Aase

    SvarSlett
  4. Sigrid skal være med til Kristiansund.
    Knut

    SvarSlett
  5. Dina er:-)
    Kan dere legge ut link til tabellen?
    Det hadde jeg synes var kjempe fint.
    Jeg finner den ikke.
    Dina

    SvarSlett
  6. Helena er med på reisecup! :-D

    SvarSlett